Sunday, January 30, 2011

INTAI- INTAI MUMMY RIENA



Hari ni mummy nk bercerita pasal mula - mula berkenalan dengan mummu Riena , masa u mummy riena approch mummy ajak join internet income .. ader lah mummy baca dan mummy join juga tapi mummy ni pasal - pasal nk promote lemah sikit so berkuburlah side income mummy tu , tapi mummy riena ni agak peramah dan banyak idea so tiap pagi mummy borak dengan mummy riena ader jer idea mummy riena .. hari ni mummy sajer
 selak- selak tgk  gambar - gambar mummy Riena .dulu mummy penah comment gambar - gambar mummy riena mummy rasa muka dier ader lah macam Aida Rahim sekarang kan Aida rahim dah bertudung .. sama lah memang sebijik ... hari mummy letak dua - dua gambar sekali gambar mummy RIena dengan gambar Aida Rahim jomm kita tgk sama tak ... memang ayu .....kan kan kan .... 

No comments:

Post a Comment

HP IN MEMORY ....

yatt-lateef.blogspot.com

Hot Mummy Group

Assalamualaikum dan Salam sejahtera ,

Saya Mummy Anna Founder untuk Hot Mummy Group , dan Queens Mummy (FB) pertama sekali terima kasih yang tak terhingga buat kawan - kawan dan follower Hot Mummy Group dan Queens Mummy tanpa anda tak adalah group ini .
Disini saya ceritakan sedikit tentang lakar belakang saya ..saya mummy pada 3 orang anak ..berkerja dan dalam masa yang sama meguruskan bisnes kecil kecilan ..mempunyai suami yang penyayang san sentiasa memberi sokongan atas segala kerja dan apa saja yang saya lakukan ...

Tujuan Hot Mummy ditubuhkan adalah untuk bertukar- tukar pendapat , menambah kawan - kawan dan dalam masa yang sama megeratkan silatulrahim .. moga segala yang diimpikan akan menjadi kenyataan aminn....