Sunday, January 23, 2011

RESEPI KESEGARAN WAJAH DARI MUMMY SURI

.suri tak reti bab2 nak buat sendiri ni tp suka arr mencuba yg traditional ni..selalu suri buat kalau letih sangat & muka pun dah sembab..


cara tradisi untuk jaga kesegaran wajah..
suri ambil daun sirih rebus dgn air campur sikit garam...dah mengelegak angkat, 
ambil tuala besar selimut kepala dalam besen yg dah sedia air rebusan daun sirih tadi tu wap 10 minit 
cuba bernafas ikut hidung biar wap tu masuk ke saluran pernafasan...lepas tu leh tengok biji mata pun cerah jer..muka berseri2, kalau org ada resdung ni buat selalu mmg hilang terus resdung tu...insyaalah ..cuba lah..senang jer ni :)))


Resepi dari : Mummy Suri 
http://www.facebook.com/SuRiSMa

No comments:

Post a Comment

HP IN MEMORY ....

yatt-lateef.blogspot.com

Hot Mummy Group

Assalamualaikum dan Salam sejahtera ,

Saya Mummy Anna Founder untuk Hot Mummy Group , dan Queens Mummy (FB) pertama sekali terima kasih yang tak terhingga buat kawan - kawan dan follower Hot Mummy Group dan Queens Mummy tanpa anda tak adalah group ini .
Disini saya ceritakan sedikit tentang lakar belakang saya ..saya mummy pada 3 orang anak ..berkerja dan dalam masa yang sama meguruskan bisnes kecil kecilan ..mempunyai suami yang penyayang san sentiasa memberi sokongan atas segala kerja dan apa saja yang saya lakukan ...

Tujuan Hot Mummy ditubuhkan adalah untuk bertukar- tukar pendapat , menambah kawan - kawan dan dalam masa yang sama megeratkan silatulrahim .. moga segala yang diimpikan akan menjadi kenyataan aminn....