Tuesday, January 25, 2011

TIP KECANTIKAN BY MUMMY RIENA

coretan mummy riena :


saya amat mementing kecantikan luar dan dalm..yg ptg kita kena cantik kt dlm hati dulu br di luaran....klu nk cantik ...utk 


penjagaan muka:

sy amalkan membersih muka dgn mgunakan scrup utk menanggalkan make-up..sy sental n urut dimuka selama 10 mnit...dn bersihkan..selepas itu sy ambil sbn pencuci muka dr product sendayu tggi..sy cuci lagi sekali dan akhir sekali sy ambil ais dan lumurkan ais itu seluruh muka..dan anda akan merasai kenikmatan wajah anda yg bersih lg segar...sy amalkan setisp hari....cubalah...dgn membaca selawat nabi...insyaalah..jika utk kebaikan....kita akan dpt apa yg kita hajati...semua itu untuk diri kita bukan untuk sesiapa....



BY :MUMMY RIENA
http://www.facebook.com/profile.php?id=1418587874

No comments:

Post a Comment

HP IN MEMORY ....

yatt-lateef.blogspot.com

Hot Mummy Group

Assalamualaikum dan Salam sejahtera ,

Saya Mummy Anna Founder untuk Hot Mummy Group , dan Queens Mummy (FB) pertama sekali terima kasih yang tak terhingga buat kawan - kawan dan follower Hot Mummy Group dan Queens Mummy tanpa anda tak adalah group ini .
Disini saya ceritakan sedikit tentang lakar belakang saya ..saya mummy pada 3 orang anak ..berkerja dan dalam masa yang sama meguruskan bisnes kecil kecilan ..mempunyai suami yang penyayang san sentiasa memberi sokongan atas segala kerja dan apa saja yang saya lakukan ...

Tujuan Hot Mummy ditubuhkan adalah untuk bertukar- tukar pendapat , menambah kawan - kawan dan dalam masa yang sama megeratkan silatulrahim .. moga segala yang diimpikan akan menjadi kenyataan aminn....