Monday, January 31, 2011

INTAI - INTAI MUMMY ASMY NIZZA

Hi Mummy semua , Hari ni mummy nk bercerita dengan kawan baru mummy iaitu mummy Asmy .. dier baru ja try guna produk http://www.biocareer2u.com/  mummy baru jer berborak dengan mummy asmy pagi tadi .. dai suruh mummy tgk gambar sebelum dah selepas pakai produk biocell .. mm yerlah bila mummy tgk gambar lama dier ader numpak kulit yang kusam mungkin sebab umur kita .. macam mummy pun kulit bukan cantik sangat bila dah umo naik 30 ni kulit kita akan jadi kering dan kalau kita tersilap pakai produk kulit kita akan kusam .. tambahan pula mummy kerja 5pagi .. bayangkan lah muak camana bila dtg kerja hehe ...

ok kat sini mummy nk share perubahan wajah mummy Asmy yg semakin cerah ..ikut kata mummy Asmy dia baru ja pakai 2 minggu  dan mg nampak bersih dan segar .. tadi mummy ader juga tanyer harga nyer berapa .. RM250 .. kalau pakai tahan 2 - 3 bulan berbaloi juga kan ..untuk mummy Asmy selamat berjaya  dah harap mummy Asmy akan sentiasa cantik, ceria dan yang paling penting HOT...

* gambar sebelah kiri - selepas
* gambar sebelah kanan - sebelum

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001158366779

No comments:

Post a Comment

HP IN MEMORY ....

Hot Mummy Group

Assalamualaikum dan Salam sejahtera ,

Saya Mummy Anna Founder untuk Hot Mummy Group , dan Queens Mummy (FB) pertama sekali terima kasih yang tak terhingga buat kawan - kawan dan follower Hot Mummy Group dan Queens Mummy tanpa anda tak adalah group ini .
Disini saya ceritakan sedikit tentang lakar belakang saya ..saya mummy pada 3 orang anak ..berkerja dan dalam masa yang sama meguruskan bisnes kecil kecilan ..mempunyai suami yang penyayang san sentiasa memberi sokongan atas segala kerja dan apa saja yang saya lakukan ...

Tujuan Hot Mummy ditubuhkan adalah untuk bertukar- tukar pendapat , menambah kawan - kawan dan dalam masa yang sama megeratkan silatulrahim .. moga segala yang diimpikan akan menjadi kenyataan aminn....