Thursday, February 3, 2011

HOT MUMMY - NEWS update - 02/02/2011

ASSALAMULAIKUM ,

Mula sekali terima kasih sebab meyokong Hot mummy group selama ini

Pencarian wakil hot mummy bagi setiap zon :-

Zon utara :SILA CALONKAN
Zon selatan : SILA CALONKAN
Zon Timur : SILA CALONKAN
KL / Selangor :SILA CALONKAN

ini adalah bertujuan untuk menubuhkan Register Of Society untuk sebarang kerja- kerja kebajikan atau apa saja aktivity Hot mummy .

Mummy berharap semua dapat memberi kerjasama untuk menjayakan HOT mummy GROUP .

Cadangan : Yuran Tahunan / yuran bulan / kad keahlian / pendataran

** JGN INGAT MUMMY - MUMMY TAK HOT .. KITA BOLEH MENJAYAKAN APA SAJA ASALKAN ADA KERJASAMA.. insyallalh

No comments:

Post a Comment

HP IN MEMORY ....

yatt-lateef.blogspot.com

Hot Mummy Group

Assalamualaikum dan Salam sejahtera ,

Saya Mummy Anna Founder untuk Hot Mummy Group , dan Queens Mummy (FB) pertama sekali terima kasih yang tak terhingga buat kawan - kawan dan follower Hot Mummy Group dan Queens Mummy tanpa anda tak adalah group ini .
Disini saya ceritakan sedikit tentang lakar belakang saya ..saya mummy pada 3 orang anak ..berkerja dan dalam masa yang sama meguruskan bisnes kecil kecilan ..mempunyai suami yang penyayang san sentiasa memberi sokongan atas segala kerja dan apa saja yang saya lakukan ...

Tujuan Hot Mummy ditubuhkan adalah untuk bertukar- tukar pendapat , menambah kawan - kawan dan dalam masa yang sama megeratkan silatulrahim .. moga segala yang diimpikan akan menjadi kenyataan aminn....