Tuesday, February 22, 2011

INTAI - INTAI MUMMY WIWIK AFIZA

Tentera Pengaman Malcolm East 6 Misi pasukan sementara pertubuhan bangsa- bangsa bersatu di Lubnan  itulah yang mummy tahu serba sedikit pasal Mummy Wiwik  dia diantara salah seorang tentera wanita yang dihantar kesana . mm macam best kan  mummy kita yang sanggup berkorban tingagl ana  dengan suami  berpisah jauh - jauh .. tak semua orang boleh buat macam tu  taww ..
Mummy Wiwik ni salah seorang dari group Hot Mummy  anak dier kecil  lagi kalau tak salah mummy kurang dari 6 bulan insyallah katanya 15 march ni dia dah boleh balik ke Malaysia  ,Sepanjang perbualan Mummy dengan Wiwik Afiza  kataya aktiviti dioorg kat sana banyak memberikan servis dah beramah mesra dengan rakyat kat sana  ada juga aktiviti kesenian  kat sana untuk memperkenalkan Malaysia ...ok lah sampai sini saja mummy tumpang bercerita  nanti kalau ader masa kita biar Mummy Wiwik  yang bercerita keadaan dan aktiviti disana dengan panjang lebar lagi ..


1 comment:

  1. well done mummy wiwik...tak semua ladies berpeluang to served kat sana...so u were one of them n im proud of u

    ReplyDelete

HP IN MEMORY ....

yatt-lateef.blogspot.com

Hot Mummy Group

Assalamualaikum dan Salam sejahtera ,

Saya Mummy Anna Founder untuk Hot Mummy Group , dan Queens Mummy (FB) pertama sekali terima kasih yang tak terhingga buat kawan - kawan dan follower Hot Mummy Group dan Queens Mummy tanpa anda tak adalah group ini .
Disini saya ceritakan sedikit tentang lakar belakang saya ..saya mummy pada 3 orang anak ..berkerja dan dalam masa yang sama meguruskan bisnes kecil kecilan ..mempunyai suami yang penyayang san sentiasa memberi sokongan atas segala kerja dan apa saja yang saya lakukan ...

Tujuan Hot Mummy ditubuhkan adalah untuk bertukar- tukar pendapat , menambah kawan - kawan dan dalam masa yang sama megeratkan silatulrahim .. moga segala yang diimpikan akan menjadi kenyataan aminn....