Friday, February 18, 2011

MERAWAT KULIT MUKA TAK SEKATA

Mummy - mummy  ada mengalami pigmentasi kulit? Sama ada berlakunya perubahan pada warna kulit muka, muka berjeragat ataupun timbulnya bintik-bintik hitam. jika ada, bolehlah mummy try petua ni  menggunakan khasiat lobak merah.



Cara-caranya;
1. Anda ambil sebatang lobak merah.
2. Kisarkan lobak merah tersebut dengan menambah sedikit air.
3. Kemudian, tapis dan tuangkan jus lobak merah tadi ke dalam cawan dan minum
4. Apa yang anda perlukan ialah ekstrak lobak merah.
5. Seterusnya, ambil ekstrak lobak tadi dan sapukan pada kulit muka.
6. Biarkannya dalam 20 – 30 minit dan bilas dengan air bersih.
Amalkan langkah ini setiap hari bagi menghilangkan jeragat dan bintik hitam di wajah anda.

Selamat Mencuba!

No comments:

Post a Comment

HP IN MEMORY ....

yatt-lateef.blogspot.com

Hot Mummy Group

Assalamualaikum dan Salam sejahtera ,

Saya Mummy Anna Founder untuk Hot Mummy Group , dan Queens Mummy (FB) pertama sekali terima kasih yang tak terhingga buat kawan - kawan dan follower Hot Mummy Group dan Queens Mummy tanpa anda tak adalah group ini .
Disini saya ceritakan sedikit tentang lakar belakang saya ..saya mummy pada 3 orang anak ..berkerja dan dalam masa yang sama meguruskan bisnes kecil kecilan ..mempunyai suami yang penyayang san sentiasa memberi sokongan atas segala kerja dan apa saja yang saya lakukan ...

Tujuan Hot Mummy ditubuhkan adalah untuk bertukar- tukar pendapat , menambah kawan - kawan dan dalam masa yang sama megeratkan silatulrahim .. moga segala yang diimpikan akan menjadi kenyataan aminn....