Saturday, March 5, 2011

HOT TOPIC D HOT MUMMY GROUP ..

TOPIK :04/03/2011 JOM BINCANG ...

Lelaki Gatal / Miang atau perempuan yang lebih ??

Lelaki selalunya kalau tengok dahi licin mula lah nk mengayat , tambahan pula zaman sekarang ni .. bini orang pun dioorg nak sapu ...kalau perempuan pula . sekarang trend ..anak ikan hahha yer lah yg tua nk berpasangan dengan lelaki muda apa pendapat mummy2 semua ??

JOM SHARE !!!


Topik ni komen nyerr sajer dah sampai 284 setakat 5/3/2011

Ramai mummy yang beranggapan Bertepuk sebelah tangan tak berbunyi maknanya lelaki dan perempuan sama jer tahap gatal dan miangnya ...zaman sekarang suka sangat suami atau isteri nak berlaku curang  ada juga yang mengambil kesempatan bila suami- suami yg selalu outstation ..kalau pergi berkerja mencari rezeki kenapa perlu menipu isteri ???bagaimana perasaan mummy - mummy yang terpaksa tangkap suami sendiri dengan perempuan lain tentu hati hanya allah saja yang tahu kecewa seorang isteri memang susah nk dipujuk ... buat mummy yang penah tertipu dengan suami sendiri mummy doakan moga hidup seterusnya akan beroleh kegembiraan .. insyallah 

* Buat mummy yang suka berskandal dengan suami org atau makan luar  marilah kta sama - sama bertaubat .. insyallah tuhan akan memaafkan umatnya....

No comments:

Post a Comment

HP IN MEMORY ....

Hot Mummy Group

Assalamualaikum dan Salam sejahtera ,

Saya Mummy Anna Founder untuk Hot Mummy Group , dan Queens Mummy (FB) pertama sekali terima kasih yang tak terhingga buat kawan - kawan dan follower Hot Mummy Group dan Queens Mummy tanpa anda tak adalah group ini .
Disini saya ceritakan sedikit tentang lakar belakang saya ..saya mummy pada 3 orang anak ..berkerja dan dalam masa yang sama meguruskan bisnes kecil kecilan ..mempunyai suami yang penyayang san sentiasa memberi sokongan atas segala kerja dan apa saja yang saya lakukan ...

Tujuan Hot Mummy ditubuhkan adalah untuk bertukar- tukar pendapat , menambah kawan - kawan dan dalam masa yang sama megeratkan silatulrahim .. moga segala yang diimpikan akan menjadi kenyataan aminn....